torsdag 21. mai 2015

Forretningspresentasjon.


 Nå skjer det så mye morsomt i livet mitt! Garnbutikken begynner å bli stor...
Ved siden av det er jeg blitt stolt Forever business owner..
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å reise til Sarpsborg på forretningspresentasjon i dag. Men jeg er glad jeg tok turen! Det er aldri kjedelig å treffe engasjerte og trivelige forhandlere og gjester.
I dag ble de nye essential oils presentert også. Det var spennende..
 Du finner oljene i Min Aloe vera nettbutikk.

Det beste med både garnbutikken og Forever er alle menneskene jeg treffer!
Og felles for både garn og aloe vera- mennesker, er at de gjennomgående er mennesker med så mye positiv energi! 
Kan man bli annet enn i godt humør!! :-)
Vi rekker en presentasjon til før sommeren..Om du har lyst til å være med, er det bare å sende meg en melding..:-)                                                         Det kan faktisk endre livet dit!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar