fredag 1. november 2013

Dagen i dag.

Nå skal jeg straks kjøre på jobb. Jeg har fått et vikariat på et par måneder i barnehagen og gleder meg til å jobbe 100% noen uker fremover.
Det kommer selvsagt til å gå litt utover blogging og annen aktivitet på nettet!
I oktober klarte jeg å lage 56 innlegg på bloggen. Mange linker til oppskrifter, men også noen innlegg om hverdagens trivialiteter.
Dermed økte besøkstallet fra ca 100 i mnd til ca 200. ( Litt opp og ned, men en stigende kurve oppover!)
Plutselig nådde jeg også utbetalingsgrensen for annonsene på siden min. Det har faktisk tatt flere år å komme dit og jeg har mange ganger tenkt på å fjerne hele greia. Men så har de nå stått der og fått et klikk i ny og ne. Med mange besøk  tror jeg ikke jeg tar feil når jeg sier at denne måneds inntjening er den høyeste hittil.
Det betyr at jeg fortsatt kommer til å ha reklame en stund til. Hadde jo vært morsomt å få inn noen kroner en gang i blant.

Mens vi er inne på statistikk; i forrige uke var 444 innom og tittet på UGLEVOTT OPPSKRIFTEN !

(Av totalt 10858)

 Ha en fin fredag!
HUSK www.jorunsgarn.no! Garnbutikken på nett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar