Den ble fin! :)
Så lekker :)
Flott lue,den så god og varm ut.
Fin lue. Ser myk og god ut.
Den var lekker.Klem Tone
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...
Den ble fin! :)
SvarSlettSå lekker :)
SvarSlettFlott lue,den så god og varm ut.
SvarSlettFin lue. Ser myk og god ut.
SvarSlettDen var lekker.
SvarSlettKlem Tone