tirsdag 2. oktober 2012

Bloggbesøk i dag!


I dag har jeg vært på bloggbesøk hos alle som har meldt seg på give away'en i bloggen.
Det er etterhver blitt mange!
Og jeg har lest og lagt igjen hilsen hos alle som har en link til blogg!
Noen steder har jeg vært før og andre var helt ukjente.
Har lagt noen av bloggene i leseliste og lagt meg til som følger av andre!
Et hjertesukk må jeg komme med.. Det er så mange som har koder på kommentarene og de er  ikke særlig samarbeidsvillige.
Må det være sånn?? Det er så hyggelig å legge igjen en hilsen, men noen ganger hopper jeg rett og slett over fordi koden "aldri" godkjennes!!
_______________

Takk til alle som deltar, det er fremdeles mulig å slenge seg på!
Gir bort 5 nøster Alpakka.
__________________________

  VELKOMMEN TIL NYE FØLGERE!
_____________________________________





1 kommentar:

  1. Ååååååå for en herlig høst bøtte du har!
    Skulle gjerne hatt ei på trappa eg også, men her blåser og regner det sånn at det hadde blitt kastet vegg i mellom her....Hmmmmm

    ENig med deg ang den der kosegreia! Klarte for litt siden å fjerne min heldigvis, men hadde ikkje funksjonen tidligere-de der kodene er mange ganger fullstendig håpløse!

    KOS deg og ha ei fortsatt flott uke!

    Vibbedille ;))

    SvarSlett