mandag 9. april 2012

Leselyst.






















Det er vel ingen hemmelighet for de som har vært innom bloggen min tidligere at jeg er en stor fan av Camilla Lackberg! Fikk låne hennes siste bok Englemakersken. Og som vanlig var det helt umulig å legge fra seg boka.
For de som ikke  har lest noen av bøkene henne- jeg anbefaler dem på det varmeste!
Her er det spennende krim. Flotte skildringer av både mennesker og steder.
Selv har jeg feriert noen somre  på svenkekysten og kjenner igjen flere av stedene der handlingen foregår.
Og Fjellbacka og omegn er stedet det foregår!
Hver bok i serien har en avsluttende fortelling, men vi får følger de samme  hovedpersonene igjennom alle gåtene.Blir jo glad i dem alle sammen.

Ja, og da var påskeferien plutselig over. Har jo hatt lang ferie siden vi hadde siste arbeidsdag forrige fredag, men jammen løper dagene avsted! Ikke har jeg fått gjort så mye som jeg planla heller, men jeg har kost meg og slappet av det er viktig det og!  Siden været stort sett har vært veldig fint har jeg vært en del ute også.
Og nå starter hverdagen igjen og det skal bli godt det også!


3 kommentarer:

  1. Må sjekke om de finnes på lydbok. Jeg har lang arbeidsvei og helt avhengig av lydbøker. Påsken er over...men heldigvis er snart våren her. Klem : )

    SvarSlett
  2. Jeg hører meg igjennom bøkene hennes nå. Synes lydbøker er geniale; kan drive med andre koselige ting samtidig.Anbefaler også bøkene hennes. Uten tvil!:)

    Klem fra Meta

    SvarSlett
  3. Hei
    Har sendt deg en bloggaward. Du har en superfin og kreativ blogg.
    Klem fra Linda

    SvarSlett