tirsdag 8. mars 2011

Vesken er nesten ferdig.

Ble ikke den kul eller???
Etter første runde i vaskemaskinen var den litt for lite tovet, så den fikk en omgang til.
Jeg bruker ikke grønnsåpe i maskinen, så den er tovet to ganger på 40 grader med vanlig vaskemiddel.
er så fornøyd med fasongen!
Om det blir flere av samme slaget?-JA! Det blir det garantert.
Nå skal jeg gå litt på jakt etter hank/ skulderrem.
Egentlig skulle det vært strikkede hanker, men jeg har lyst på noe annet! Får se hva jeg finner.

11 kommentarer:

  1. Flott veske !
    Jeg har selv planer om å strikke en slik også.

    Nå fikk jeg blod på tann. ;)

    SvarSlett
  2. Den blir flott!
    Så at min gode vennine
    Muffin har laget noe lignende.
    Ha det så fint! Klem : )

    SvarSlett
  3. Så stilig den var. Aldri sett før :)

    SvarSlett
  4. Waw... Den ble jo kjempefin, blir spennende å se hva du velger som hanker :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  5. Den ble knallfin!! så rund og god i fasongen, og nydelige farger.... Håper du finner en fin hank som passer :-)

    SvarSlett
  6. Riktigt snyggt.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  7. Så utrolig FIN!!!!
    Kanskje jeg også klarer å lage en sånn...krmet med mine strikke ferdigheter....
    Nei, den var bare RÅ KUL!!!!!

    Håper alt går bra med deg;O)

    Hilsen fra
    Kathrine

    SvarSlett
  8. Hej
    Din taske blev rigtig fin, flot mønsterstrik.

    Mange hilsener
    Ingrid
    Samsø

    SvarSlett
  9. Hei !
    Så mye fint du lager :) Koselig blogg! Titter nok innom her igjen;) Ha en fin dag ! Anne

    SvarSlett
  10. Rålekker veske. Skikkelig tøffe farger. Tror jeg må prøve meg på en sånn - det kan jo ikke være så vanskelig. Finnes det oppskrift noe sted??

    SvarSlett