tirsdag 1. mars 2011

Lapper.


I dag har jeg hatt en hel dag fri!! Det er en stund siden sist. Dagene mine er delt mellom to arbeidsplasser for tiden. Noen dager er jeg på Bauhaus i Vestby og når jeg ikke er der er jeg hos Hobbykunst i Moss.
Helt greit i grunn, hverdagene er ganske varierete.Og jeg treffer mange hyggelige mennesker begge steder.

I går var vi samlet i mandagsklubben igjen. Da begynte jeg å strikke lapper og det har jeg fortsatt med i dag.
 Nå er 22 lapper ferdig til å monteres. Etterpå skal hele greia i vaskemaskinen og toves.
Og etter det har jeg muligens en helt ny veske. Alltid spennende med ting som toves.
Disse lappene er ganske løst strikket på pinner nummer 7 og lappene vil nok krympe ganske mye. Gleder meg til å se ferdig resultat!

Og i dag er det faktisk 1. mars! Og vi kan snart begynne å forberede oss på våren. Deilig!                         Ha en fin marsmåned!!!

3 kommentarer:

  1. Det ser spenende ut!! Gleder meg til å se vesken ferdig. Så mange flotte kort du får lagd!!Gleder meg til oppdateringer fra mandagsklubben også ;)Klem.

    SvarSlett
  2. Hej.
    Kæmpe meget fint du har lavet. Nydelige kort og fine håndledsvarmere!
    Også jeg glæder mig til at se den færdige veske!
    Klem.

    SvarSlett
  3. Hei.Så mange nydelige lapper.Spennendes med toving å se hvordan de blir.Kjekt at du har jobb.Men godt med en fridag regner jeg med.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett