mandag 24. november 2008

Helgen har vært full av håndarbeid.

Syns at jeg rekker mindre enn planlagt, men noe er ferdig.

På fredag var jeg på busstur til Skøyen med husflidslaget. Mange damer ville være med til Hof gård og handle afrikansk brukskunst! Det var mye fint og spennende der. Kjøpte noe julepynt. Bilde kommer!

Var en tur i Rakkestad på lørdag for å feire nevøen min. Han er blitt 15 år. Denne gang var hele min ungeflokk og mannen i huset bortreist andre steder, så det ble bare meg på tur. Satt på med pappa og tok en liten tur innom Sverige før vi dro til Rakkestad. Ikke så ofte vi er sammen bare vi to så det var ekstra hyggelig å ha tid til å skravle litt med han helt i fred og ro.
Hos søsteren min er det alltid hyggelig å være! Og vi spiste og koste oss i mange timer før turen gikk hjemover og resten av lørdagskvelden ble tilbrakt foran tv`n.

Og som bildene viser ble det en del strikking i helgen også.

1 kommentar:

  1. ehh. i Rakkestad? Er du derfra, - kjenner jeg deg fra gammelt av, mon tro?

    SvarSlett