Jøss, her produseres det i raskt tempo :) Den skuldervarmeren var veldig fin :)
Skjønner godt at fingrene blir såre. Sliter med det samme problemet - tuppen av høyre pekefinger og oppå venstre(hvis jeg strikker med "hardt" garn). Fine farger og fine ting du har laget.
Her er produksjonen på topp! :) Kjempeflott!!
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...
Jøss, her produseres det i raskt tempo :) Den skuldervarmeren var veldig fin :)
SvarSlettSkjønner godt at fingrene blir såre. Sliter med det samme problemet - tuppen av høyre pekefinger og oppå venstre(hvis jeg strikker med "hardt" garn). Fine farger og fine ting du har laget.
SvarSlettHer er produksjonen på topp! :) Kjempeflott!!
SvarSlett