Nydelig farger! Ha en fin helg:)
Så mamge fine bilder, den turen din til Thallinn så kjempe kos ut.Sjalet du kjøpte der var bare helt nydelig.Ha en fin søndag!Klem Gry : )
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...
Nydelig farger! Ha en fin helg:)
SvarSlettSå mamge fine bilder, den turen din til Thallinn så kjempe kos ut.
SvarSlettSjalet du kjøpte der var bare helt nydelig.
Ha en fin søndag!
Klem Gry : )