God morgen! Her starter dagen med pakking av garn. Bor du i Husnes, Ålgård. Trondheim, Feiring, Viggja eller Inderøy og har bestilt garn hos www.jorunsgarn.no- da kan du begynne å vente på pakke i posten (6 bilder)
fredag 4. juli 2014
torsdag 3. juli 2014
Husflidslagets sommerkafe.
Vi har vært i avisa og reklamert for Moss Husflidslags sommerkafe!
Innlegget kan du lese her: http://www.moss-avis.no/kultur/apner-sommercafe-for-15-aret-pa-rad-1.8496873
Vi håper på masse besøk!
mandag 30. juni 2014
Kluter.
Noen er strikket med Safran og noen med Muskat. Må bare feste noen tråder.... og strikke noen flere.. Har fått helt dilla på Symre- mønsteret!
Garn finner du hos www.jorunsgarn.no om du har lyst til å strikke kluter..
fredag 27. juni 2014
Symre, en vakker klut..
Strikke- alonger er ikke å forakte! Det dukker alltid opp nye teknikker, morsomme mønstre og så "treffer" du mange som driver med akkurat det samme som deg selv!
Akkurat nå er jeg med på klut- alongen til Bittami.. Jeg har bare strikke 2 av klutene som er lagt ut, men min favoritt er allerede funnet, tror jeg- Nemlig Symre!! Jeg har strikket den i Safran fra www.jorunsgarn.no
Akkurat nå er jeg med på klut- alongen til Bittami.. Jeg har bare strikke 2 av klutene som er lagt ut, men min favoritt er allerede funnet, tror jeg- Nemlig Symre!! Jeg har strikket den i Safran fra www.jorunsgarn.no
onsdag 25. juni 2014
Favoritt- farger
Mine favorittfarger akkurat nå! Grønn i duse nyanser, gjerne med grått. <3 Hva er din favoritt?
www.jorunsgarn.no
www.jorunsgarn.no
søndag 22. juni 2014
Fri frakt hos www.jorunsgarn.no
I morgen venter jeg masse garn! Og tirsdag tror jeg alt kommer til være registrert i nettbutikken Men fra i kveld- og hele mandag 23.6, vil det være fri frakt på alle bestillinger hos www.jorunsgarn.no
Husk at jeg også har strikkepinner Mye garn fra Drops og noe fra Du Store Alpakka. Velkommen
Husk at jeg også har strikkepinner Mye garn fra Drops og noe fra Du Store Alpakka. Velkommen
tirsdag 17. juni 2014
jorunsgarn.no
Jeg ligger litt etter skjema, men helgens bestillinger går med posten i dag. Her er det plukket ferdig til Svene, Rådal, Torvastad, Edland og Harstad! Mye Nepal og litt Alpakka skal til Nøtterøy, Drammen, Svelgen og Porsgrunn Lykke til og tusen takk for at dere valgte www.jorunsgarn.no
søndag 15. juni 2014
Landsmøte i Harstad 2014.
Morgenstund med pc og tekopp på flotte Thon hotell i Harstad. Snart er det frokost og siste økt i landsmøtet, før flyturen hjem igjen.
Har med mange tanker, ideer og er klar for å brette opp armene og gå i gang med både nye og gamle oppgaver. Dette har vært en fantastisk opplevelse!! Jeg er så glad for at jeg har fått delta!
Går du i tanker om å se nærmere på eller kanskje bli medlem av et husflidslag? Ikke funder mer på det, ta kontakt med laget i nærheten og bli med!
Det finnes så mange lag og så mye aktivitet rundt om i hele Norge.
Lær noe nytt, eller lær bort noe du allerede kan, treff mennesker og ta del i viktig arbeid for fremtiden- ta vare på kunnskap og gi den videre..
Flere bilder kommer.. :-)
Har med mange tanker, ideer og er klar for å brette opp armene og gå i gang med både nye og gamle oppgaver. Dette har vært en fantastisk opplevelse!! Jeg er så glad for at jeg har fått delta!
Går du i tanker om å se nærmere på eller kanskje bli medlem av et husflidslag? Ikke funder mer på det, ta kontakt med laget i nærheten og bli med!
Det finnes så mange lag og så mye aktivitet rundt om i hele Norge.
Lær noe nytt, eller lær bort noe du allerede kan, treff mennesker og ta del i viktig arbeid for fremtiden- ta vare på kunnskap og gi den videre..
Flere bilder kommer.. :-)
torsdag 12. juni 2014
Landsmøte i Harstad.
Landsmøte 2014 for Norges Husflidslag.
4 utsendte fra Østfold har ankommet Harstad. En litt grå dag med 10 grader i luften. Flyturen gikk veldig greit. Har fått rom og seng og ruslet en liten tur i byen. Spist litt mat. Nå skal noen av de utsendte ha litt møtevirksomhet, mens vi andre kan slappe av litt. Det må vi passe på å gjøre nå mens vi kan, for programmet de neste dagene er tettpakket! Skal forsøke å holde dere oppdatert på alt vi gjør!
4 utsendte fra Østfold har ankommet Harstad. En litt grå dag med 10 grader i luften. Flyturen gikk veldig greit. Har fått rom og seng og ruslet en liten tur i byen. Spist litt mat. Nå skal noen av de utsendte ha litt møtevirksomhet, mens vi andre kan slappe av litt. Det må vi passe på å gjøre nå mens vi kan, for programmet de neste dagene er tettpakket! Skal forsøke å holde dere oppdatert på alt vi gjør!
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Nettbutikk. Garn og strikking.
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...
-
Smuleblogg deler oppskrift på superenkle babyvotter uten tommel.
-
Ser at riktig mange har vært inne på bloggen og sett på disse pulsvarmerne...og her kommer oppskriften! De blir finest, syns jeg, når...
-
På Anitas kreative side finner du oppskrift på nyfødt- luer. Og kanskje har du lyst til å strikke luer til Leger uten Grenser?














