Disse bloggene har jeg besøkt så langt:Baddie
Ruth@
Vimsen
Petunia
minon
Stubbetufsa
Bodilmors stue
Marihøna
ASSA
Vims
Tino
Brit
Sommertid
Vanja
Judith
RitaR
gud75
Manne inviterer til party i påsken. Gå innom bloggen hennes, det ligger en invitasjon til deg også!
Tone og jeg hadde strikkekveld sammen i går. Vi lærte så mye på strikkekurset i helgen, men teknikkene sitter ikke så godt ennå så det er viktig å strikke litt med jevne mellomrom.
Dette var egentlig et skjerf. Men jeg likte ikke fasongen. Det var litt for bredt. Derfor har det bare blitt liggende i strikkekurven. Men så fikk jeg en ide... kanskje det går ann å sy den sammen og tove den. Og det gjorde jeg, nestet sidene sammen og puttet hele greia i vaskemaskinen. Ut kom en veske. Pyntet den med noen heklede blomster og sydde fast en hank! Veldig fornøyd!Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...