I dag våknet vi til dette! Ønsket meg IKKE mer snø nå! Hadde håpet at våren var kommet for å bli, men det var kanskje litt for tidlig. I dag skal vi ha visning. Tre stykker har kontaktet megler og vist sin interesse! Det var veldig moro! Så nå er det bare å krysse både fingre og tær og håpe at det blir et salg! Dette blir spennende!!
Slik så det ut i går! Helt snøfritt på verandaen. Det kom noen små snøfnugg da også, men de ble det ikke noe av.