mandag 22. januar 2024

Neste på pinnene?


Denne har jeg lyst til å strikke. Syns den er veldig fin. Romslig genser med smale ermer og hals.
Har sett den ferdig strikket, og den er bare WOW! Enkel, men med fine detaljer!
Men akkurat nå må jeg ha ferdig votter og sokker, som jeg allerede har på pinnene.
Og jammen er det godt å kjenne på strikkelysten igjen! Den ble litt borte sammen med butikken min! 
Nå strikker jeg litt igjen og har altså lyst til å strikke mer!

Hva gjør jeg etter at butikken stengte dørene? Jeg er tilbake i vikariater i barnehage igjen.
Trives forsåvidt godt med det, men savner en mer permanent løsning på jobbsituasjonen min.
Mitt 80 % vikariat går ut nå i februar...spent på hva som dukker opp....

Link til oppskriften: Sweater no 28
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar