tirsdag 14. mai 2019

Er det noen som leser blogg?

NÅ er det så lenge siden jeg har skrevet på bloggen.

En liten oppdatering til dere som har fulgt med. Butikken lever og har ansatte. Det er jeg veldig stolt og glad for!
Vi som jobber i butikken nå er Anita i 50% stilling, Rannveig i underkant av 50%, Lisbeth annenhver lørdag og i ferier og meg, som jobber 100% + ( som det ofte blir når man er driver eget foretak)

Vi er fremdeles på Krapfoss i Moss.Butikken har Dropsgarn i hyllene i tillegg til endel sorter fra Du Store Alpakka, Cewec og Lana Gatto.
Nettbutikken rusler og går, og det er vel denne vi skal prøve å løfte litt opp og frem igjen.

Men hvordan i all verden skal man nå ut til folk flest?
Leser folk blogginnlegg? Er det linker på Instagram som fungerer best? Eller er det Facebook?

Jeg må vel bare prøve meg litt frem på alle i tur og orden og se hvor treffene kommer.

Vi har til nå hatt godt salg av Tibet fra Cewec i nettbutikken.Tibet finner du her. Tibet er et superlett og mykt merino/yak garn. Strikkes på pinne 4+-. 25 g 190 meter.

Nå prøver vi i tillegg å legge til noen kvaliteter fra Drops igjen.
Følg linken til Dropsgarnet og se hvilke kvaliteter som er lagt ut.











7










7

'


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar