søndag 1. januar 2017

Gratis oppskrift på strikket lue til barn.

Godt nytt år!

 2017 har akkurat startet. Og jeg gleder meg til å ta fatt på dette året også!

Jeg håper jeg klarer å holde bloggen oppdatert litt oftere enn jeg klarte i 2016, men her er det lurt og ikke love noe som helst!
Dagene er travle og jeg vet at særlig bloggingen ofte kommer langt nede på listen over ting jeg prioriterer. Det handler selvsagt om at det noen ganger er veldig enkelt å skrive innlegg.....ordene kommer av seg selv...Andre ganger (oftest)er det helt håpløst å få setningene til å gi mening.
Men oppskrifter skal jeg i alle fall prøve å tipse om i år! Som denne nye oppskriften fra Drops!
Lua er strikket i Drops Merino Extra Fine. Garnet ligger på salgstoppen i butikken min stort sett hver eneste uke! Ja, i desember toppet den listen til tross for at det var Alpakka Party med 25 % rabatt på mange alpakka-blandinger!
Har du ikke testet garnet ennå, foreslår jeg at du gjør det så snart du har anledning.

Oppskrift på luen finner du HER.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar