mandag 4. august 2014

Garnhandledag?

I dag er det "bare" garnjobbing på planen. Ny garnbestilling med tanke på husflidsdagene må sendes- er litt usikker på hvor mye garn jeg skal ha med meg. Husflidsdagene Torderød arrangeres siste helgen i august hvert år og i år skal jeg være der og selge garn! Jeg gleder meg veldig og er utrolig spent på mottagelsen!
OG siden det ikke er barnehagejobbing i dag, er det mulig å komme innom for en garnhandel. Jeg rydder litt i garnhyllene og blir så glad for litt selskap.. Planen er å holde på hjemme i hele dag, men send meg gjerne en melding før du kommer i tilfelle jeg må en tur i butikken eller andre ærender   Og for alle dere som ikke bor i Moss og omegn- ta en titt på garn og fine priser på www.jorunsgarn.no 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar