fredag 9. august 2013

Påfyll av varer og nytt prosjekt på pinnene.

Nok en pakke med garn ble levert i dag. For det meste  alpakka, men også noe Safran.
Dessverre var det noe garn som ikke km fordi det var utsolgt hos leverandøren.
Ser også at det nok var en alt for liten bestilling, nå som bestillingene tikker inn jevnt og trutt i nettbutikken om dagen.
Her er det bare å gå i gang med neste bestilling! :-)

 
 
Og selv om dette skal bli en julegave......hysj, hysj... så drister jeg meg til å vise dere hva jeg har på pinnene nå...

Ha en fin dag!

 

1 kommentar:

  1. Så fint at nettbutikken går bra! Lykke til videre! Jeg har som mål å tømme lageret mitt litt, så i dag har jeg vært i byen og kom heim uten et eneste garnnøste. Nesten utrolig.

    Riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett