tirsdag 28. mai 2013

www.jorunsgarn.no

JORUNS GARN OG HOBBY JORUN ELISABETH ULMI HOLMEN via 24nb2.srv.ip.no 
18:42 (For 12 timer siden)
til meg
 
Hei igjen.
17. mai er over og våren er her for fullt.
I østlandsområdet var våren sen i år, men når sol og varme først kom for alvor skjedde det mye på et par dager.
Verden ble helt grønn og blomster tittet frem overalt!
Dette er min absolutte favorittårstid!
 
Men tiden går jo så alt for fort. Jeg skulle gjerne ha bremset den litt, men jeg får nøye meg med å prøve å stoppe opp litt i hverdagen og nyte dagene og ikke minst de lange lyse kveldene.
 
Nå er det rett før mai er over.. og det samme gjelder supertilbudet på ullgarn fra Drops!
Nå er det kun dager igjen før tilbudet er over...
Det finnes fremdeles garn igjen i hyllene så ta turen innom.
Det er ikke bare om vinteren det er godt med ull! Hva med et sjal eller et teppe  til de litt kjøligere sommerkveldene!??
 
Følg med på facebook- siden vår også.
Her er det stadig oppdateringer.
 
Ha en super uke!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar