mandag 31. desember 2012

Godt nytt år!

 
For en tid tilbake bestilte jeg garn fra en hyggelig dame på Eina.
Og endelig har jeg brukt det ene nøstet med nydelig mohair- garn.
Det ble en hals strikket på grove pinner (5,5mm) med heklede blomster som pynt.
 
Og med denne ønsker jeg alle følgere og lesere av bloggen, et riktig Godt Nytt År!
 
 
Har som vanlig en lang liste over nyttårsforsetter, men jeg tror at det viktigste forsettet jeg  har for 2013 er å ta vare på meg selv, ha en god hverdag og fortsette og glede meg over hverdagens små og store undre.
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. En rigtig fin og feminin hals har du fået strikket.
    Dine nytårsforsætter kan jeg også rigtig godt lide. Man skal blive på det realistiske plan.
    Ha'en hyggelig/koselig aften og kom godt ind i 2013.
    Klem
    Anne-Mette

    SvarSlett
  2. Ønsker deg et godt og kreativt nytt år!

    SvarSlett
  3. Halsen ble flott, den så lun og god ut.
    Ønsker deg også et godt nytt år!

    Anette

    SvarSlett
  4. Jeg ønsker deg og dine
    et vakkert og godt nytt år! :)

    SvarSlett
  5. Nydelig hals.
    Godt nytt år.
    Klem Tone

    SvarSlett