fredag 3. februar 2012

Sjal med rullekant!



Dette skulle egentlig bli en hals! ( Og det kan det faktisk være. Meningen var at dette skulle snurres to ganger rundt halsen. Og det går ann ennå).
Men, så ble det så mye finere som en skuldervarmer!
Jeg har strikket litt på både kryss og tvers. Plukket opp masker og strikket både riller og glattstrikk.
Resultatet er en super, varm og deilig skuldervarmer.

Oppskriften skal renskives og overleveres Hobbykunst i Vestby.

Garnet jeg har brukt er BabySilk fra Du Store Alpakka!
Det gikk med nesten 200 g på pinner nr. 4.

Om andre har lyst på oppskrift, send meg en mail, så sender jeg gjerne  oppskriften.

Ps. Mangler et navn til skuldervarmeren. Noen som har et forslag?


5 kommentarer:

  1. Hej.
    Din skuldervarmer er nydelig, og så ser den dejlig varm ud, hvad der kan behøves i denne istid!
    Vi har sne, og der er målt -14 her i nat, og det skal blive værre til natten.
    Tror jeg kunne bruge dit deseign som sjælevarmer både dag og nat!
    Knus.

    SvarSlett
  2. Den var tøff og kjempefin, en sånn kunne jeg godt ha tenkt meg ,-) Spesielt nå som det over minus 20 her.

    SvarSlett
  3. Sikke en fin skuldervarmer du har strikket. God at have i disse tider med kulde og frost.
    God weekend.

    SvarSlett
  4. Ser varm och skön ut. Dina sjalar med englemaskor är så fina.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  5. Takk for koselig kommentar på bloggen min :) Kjekt å finne frem til bloggen din også !
    Så utrolig masse fint du strikker ! jeg er også blitt hektet på wordfeud. he he.
    Ha en fin søndag !

    SvarSlett