Se der ja! Dette var noe annet enn det forrige innlegget :) Du skal se det blir jul i år også♥
Nett innom for ynskja deg ei god jul.
Hallo, nun habt ihr Schnee zum Weihnachtsfest, wir in Deutschland leider nicht. Ich wünsche dir und der Familie Frohe Weihnachten! Renate
Ha ei fredfull og inspirerende jul!Klem fra nord!
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...
Se der ja! Dette var noe annet enn det forrige innlegget :) Du skal se det blir jul i år også♥
SvarSlettNett innom for ynskja deg ei god jul.
SvarSlettHallo, nun habt ihr Schnee zum Weihnachtsfest, wir in Deutschland leider nicht. Ich wünsche dir und der Familie Frohe Weihnachten! Renate
SvarSlettHa ei fredfull og inspirerende jul!
SvarSlettKlem fra nord!