torsdag 8. september 2011

Tunika på gang.


Dette ble et veeeldig dårlig bilde, men når utebildet ikke ville sendes til pc`n, ja da får det bli et dårlig bilde!
Her er jeg i allefall i gang med å strikke en tunika/ kjole med noe av garnet som ble handlet på Ullstuen på Læsø!
Fargen er blågrønn(?) oge r kanskje ikke en farge jeg helt uten videre pleier å kjøpe, men da jeg sto der med beige, natur og brunfargene-(som vanlig), fant jeg ut at det var på tide å teste ut noe nytt!
Og mønsteret kan jo brukes igjen, så det kan bli en annen utgave senere.
Mønsteret er  ikke veldig avansert, men det passer jo fint når strikkepinnene fyker av gårde mens jeg følger med på tv-skjermen samtidig.
Uansett, jeg gleder meg til den blir ferdig!

I dag tidlig viste gradestokken bare 8,5 grader, men solen lyser. Det er høst, ingen tvil om det.
Ønsker alle en riktig fin høstdag.

3 kommentarer:

  1. Åhh for en flott farge. Gleder meg til å få se tunikaen ferdig,for det får vi vel?? :-)
    Ha en fortsat fin og kreativ høstdag! Klems

    SvarSlett
  2. Den tunikaen ser ut til å verta veldig fin, likte godt fargen:))

    SvarSlett
  3. Nydelig farge på tunikaen, den blir nok kjempefin.
    Så fine bilder fra Læsø, høres ut som det var en flott tur.
    Ønsker deg en fin høsthelg,
    Klem T

    SvarSlett