mandag 2. mai 2011

Ferdig!


Selv om bildet ble vedig dårlig, måtte jeg legge det inn.
Ble så fornøyd med utgaven av nessie`n jeg har strikket!
Skal ta et bedre utebilde  i morgen.
Sjalet var raskt og strikke. Ikke noe innviklet mønster, bare frem og tilbake med forkortende rader.
Men jeg er glad for at jeg ikke gidder å lese hele mønsteret før jeg startet. Jeg syns det var veldig mye med 305 masker, men tenkte at "det skal vel gå bra, radene skal jo bli kortere og kortere ganske raskt"
Men halvveis skulle det jammen økes til 610 masker!!! Men fortvil ikke- Om du har lyst til å strikke sjalet, jeg lover- det går fort!
Og sjalet i seg selv er enkelt og veldig pent!
I forrige innlegg ligger linken til oppskriften!

2 kommentarer:

  1. Åhh, det var et nydelig sjal..., fikk veldig lyst på en nessie jeg også. Har den allerede under favoritter, men der ligger det mye forskjellig!

    SvarSlett
  2. Utrolig nydelig sjal! Ser både lekkert og behagelig ut:D

    SvarSlett