torsdag 5. august 2010

Med garn i sommersol.

Hadde med meg litt garn på båtferien.
Veske hadde jeg ikke tenkt på å ta med meg på tur, så jeg heklet en liten til å ha røyk og lommebok i.


Noen kvelder (og dager, for den sakens skyld) var litt kalde. Og et par nøster med bommulsgarn ble et deilig skjerf.



Denne spisebrikken heklet jeg ferdig før jeg reiste på ferie. Pynten gjorde jeg ferdig i dag.
Spisebrikker er utrolig kjedelig å hekle, så planene om å lage fire.... Vel de er nå skrinlagte.
Det blir en spisebrikke! ferdig med det!


Noen krusseduller med broderigarn og noen få perler....



... i to av hjørnene pynter litt opp!





En bitte liten kurv heklet jeg også. Kjekt å oppbevare småpenger eller smykker i.
Ja det var alt av feriehåndarbeidet dette året. Men endelig er det litt hull på håndarbeidstørken. Har liksom ikke hatt lyst til å være særlig kreativ før feren, men nå kjenner jeg det har begynt å klø i fingrene igjen, så det kommer forhåpentlig flere oppdateringer utover høsten.
Ha en riktig god helg!!





2 kommentarer:

  1. snakk om effektiv dame.. likte skjerfet spes. godt jeg da..

    SvarSlett
  2. Så fine hekleting du har laga, god helg:))

    SvarSlett