fredag 5. mars 2010

En liten klut.

Kluten har ligget ferdig en stund, men manglet en heklet pyntekant. Nå er den ferdig!
Har ikke tid til så mye håndarbeid om dagen.
Er i ny jobb og får hodet mer enn fullt av inntrykk. Reisen til og fra tar også mye lengre tid enn jeg er vant til, så dagene forsvinner i et rasende tempo.
Nå skal jeg ikke reise så langt når opplæringen er over, så mer tid til fritidssysler fårj eg nok etterhvert.
Ellers gleder jeg meg over at dagene stadig blir lengre. Og noe av snøen smelter. Nettene er fremdeles veldig kalde, men en røykepause i ny og ne tas i vårvær!!
Ønsker dere en riktig fin helg!

2 kommentarer:

  1. Slike kluter kan man ikke få for mange av.
    Ha en riktig god helg.

    SvarSlett
  2. Ser att du fått nytt jobb. Får gratulera till det. Är det heltid nu? Skönt att dagarna blir längre för varje dag nu och det blir ljusare.
    Ha det gott.
    Kramis Birgitta

    SvarSlett