søndag 13. desember 2009

Mer heklesmykker.

Hekler smykker. Et armbånd denne gangen. Morsomt og kjapt arbeid.

Lørdag hadde jeg fri fra jobb og hadde som mål å bli ferdig med julegaveinnkjøpet. Startet tidlig og rakk å bli ferdig!! Helt utrolig deilig. Rakk en lunsj med gode venner etterpå.

Ellers har helgen vært stille og rolig. Skulle vasket og kanskje bakt litt, men lysten er ikke helt til stede. Syns nok at man ikke skal flytte fra hverandre før en høytid.. det gjør det hele litt ekstra trist. Men stort sett går dagene sin vante gang og jeg har det slett ikke så ille.
I morgen er det mandag og hobbyklubben treffes igjen, det gleder jeg meg til!

Ha en fin 3. advent, alle sammen..

5 kommentarer:

  1. Joda, skulle gjerne ha prøvd, men da trenger man antagelig sølvtråd?

    SvarSlett
  2. Vilket fint armband du virkat.Ser roligt ut att göra och det går ju fort när det är mindre ting man gör. Jag tror inte det spelar så stor roll när man flyttar isär. Det känns nog lika jobbigt i början ändå. Men hoppas att du får en trevlig jul. Och så ska du ju hobbyklubben i morron och där verkar ni ha roligt.
    Kramisar Birgitta

    SvarSlett
  3. Hei.Kjempe fint armbånd.Bra att det går bra med deg og att du er ut å koser deg med gode venner.Så får du tankene på noe annet.Ønsker deg en riktig fin førjulstid videre.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  4. Det ble en Trøstepremie på deg.
    Mail meg adressen din så sender jeg deg premien.
    Håper det går bra med deg, selv om du har det trist nå.
    Ha ei god adventsuke!
    Klem Gry : )

    SvarSlett