Så flott sjal!!
Fint sjal og fine merkelapper.
Flott sjal. Gratulerer med navnelapper.
Gratulerer med egne merkelapper :-)mye flott du har strikket :-)
Takk for koselig kommentar i bloggen min!Kjempefine skjerf du strikker, de fikk lyst til prøve :-)
Så mye fint du strikker og hekler. Kekt å ha deg med på mysteriet.
Stilig! Skikkelig proft, vettø, med merkelappar ser det så gjennomført ut!
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...
Så flott sjal!!
SvarSlettFint sjal og fine merkelapper.
SvarSlettFlott sjal. Gratulerer med navnelapper.
SvarSlettGratulerer med egne merkelapper :-)
SvarSlettmye flott du har strikket :-)
Takk for koselig kommentar i bloggen min!
SvarSlettKjempefine skjerf du strikker, de fikk lyst til prøve :-)
Så mye fint du strikker og hekler. Kekt å ha deg med på mysteriet.
SvarSlettStilig! Skikkelig proft, vettø, med merkelappar ser det så gjennomført ut!
SvarSlett