Så nydelig ei dame ! :)
Så flott en hund, ja det er kjempespennende med valper i huset. Og det er masse glede. Ha en fin uke:-)
Noe så nusselig! Forrige helg var jeg på utstilling og så utrolig mange skjønne cockere.. Flotte (og glade!) hunder. God helg!
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...
Så nydelig ei dame ! :)
SvarSlettSå flott en hund, ja det er kjempespennende med valper i huset. Og det er masse glede. Ha en fin uke:-)
SvarSlettNoe så nusselig! Forrige helg var jeg på utstilling og så utrolig mange skjønne cockere.. Flotte (og glade!) hunder. God helg!
SvarSlett