Enda et kort er ferdig!Tror jeg er blitt litt hekta på disse kortene. Det hadde jeg ikke trodd! Men det er morsomt å sitte å klippe de bitte små bitene, lime de lagvis sammen. Kortene får masse liv!!
HA EN FIN HELG, ALLE HOBBYGLADE DER UTE!


Ille å legge ut så dårlige bilder! Men sånn blir det med mobil, dårlig lys og særdeles dårlig datamaskin!
Ikke det beste bildet er jeg redd, men det gir kanskje et lite inntrykk av hva jeg prøver meg på nå.
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...