Vi har ruslet rundt i Kragerø og tittet på alle de fine hus og hager i byen. Selv ferierte jeg mye i Kragerøtrakten som barn og husker stedet som det fineste feriested i verden.
Og jammen er det ikke like fint ennå.
Enda et sjal etter oppskrift i Allers.
Så nå passer det godt med godt varmt sommervær. Kan sitte med nesa i boka uten alt for dårlig samvittighet!
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...