tirsdag 12. mai 2009
søndag 10. mai 2009
Vi jobber sammen!
Ingen sak å pusse opp med så mange folk innom som rekker ut en hjelpende hånd hele tiden. Dagen gikk som en lek og jeg koser meg med arbeidet, selskapet og undres over hvor mye vi har fått gjort på en knapp uke! Vi flytter inn fortere enn beregnet!
Og da tok vi oss til og med fri i går.
Vi dresset oss opp både mannen og jeg i arbeidsklær, men vi fant ut at skulle vi orke å dra i 40-års lag på lørdagskvelden, måtte vi nok ta en pause denne dagen.
Og det var det som skulle til. 40-åringen ble feiret og vi gikk løs på nye oppgaver i dag, med godt humør!!
En bedre bursdag enn dette kunne jeg nesten ikke hatt! Har fått gaver og besøk! Og utrettet så mye. Nå mangler det bare et bud på huset vårt også, så er alt helt etter ønskelisten! Vi får krysse fingre og håpe at det kommer snart.
Ha en fin uke!!
Kjøkken.
Det ble det ikke noe av, men en løsning fant vi. Sønnen laget en vegg over skapet.
Lærlingen har lagt gulv i kjelleren i dag. Det må jeg ta bilde av i morgen!
Her trår hele familien til!! Glad for at dere stiller opp!!
lørdag 9. mai 2009
Vårt nye hjem!
fredag 8. mai 2009
Hus til salgs!
På lørdag er det tid for ny visning igjen! Har sendt ut masse prospekter, men har ingen kjøper ennå. Så leter du etter et sted å bo, ta gjerne en titt på dette!
torsdag 7. mai 2009
Snekring!
onsdag 6. mai 2009
Vårt nye hjem!
Ser at mange har vært inne på FINN,for å se annonse for huset vi selger! Jeg har ikke vært klar over at koblingen var borte!! Nå er den i orden igjen! Velkommen innom for en titt!!
Det er ikke en av de første oppgavene jeg skal ta fatt på, men det må bli annet enn grønt, tror jeg!
Badet skal vi ikke gjøre noe med. Det er romslig, lyst og pent!

Det begynner å bli som vi ønsker! Lyst og luftig!
Det begynner å bli som vi ønsker! Lyst og luftig!
Ellers er det underetasjen som har fått mest oppmerksomhet i dag. En vegg er revet, og det betyr at hobbyrommet/ kjellerstuen blir enda romsliger.
I underetasjen er det også en leilighet hvor min far skal bo. Der er det lydisolert i taket i dag og målene tatt til et nytt soverom. Der rommet kommer var det ikke vindu, så det er det også blitt i dag.
Kommer med flere bilder, for dette er moro!! Og jeg gleder meg til vi flytter.
Har hatt med meg første esken i dag allereder. Siden vi bor nede i gata kan vi flytte litt og litt om gangen. Det er deilig, da blir det forhåpentlig ikke så mye kaos når siste rest flyttes over.
Vårt nye hjem!
Glemte å ta med kamera og tok noen bilder med mobilen. De blir ikke så bra, men et inntrykk får man.Her er bilde av utsikten fra vår nye veranda. Og her gleder jeg meg til å sitte med tekoppen min.
Ikke minst om høsten når alle trærne har fått sine flotte farger og det damper trolsk av vannet!!
Her er stua.Planen er og hvitte taket og male den ubehandlede veggen. Her skal det bli lyst og trivelig!
Et bilde av spisekroken på kjøkkenet! Rakk nesten ikke å få tatt bilde før mannen hadde satt plater på alle veggene! Her går det unna!!! En mørk grønn tapetsert vegg har allerede fått lyse panelplater!
Og her!! Her skal det bli hobbyrom. I dette rommet var det flere småboder som nå er revet og da ble plassen ganske stor! Her får jeg plass til et stort bord og kanskje en arbeidsbenk også!?
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Nettbutikk. Garn og strikking.
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...
-
Smuleblogg deler oppskrift på superenkle babyvotter uten tommel.
-
Ser at riktig mange har vært inne på bloggen og sett på disse pulsvarmerne...og her kommer oppskriften! De blir finest, syns jeg, når...
-
På Anitas kreative side finner du oppskrift på nyfødt- luer. Og kanskje har du lyst til å strikke luer til Leger uten Grenser?