Ble så fornøyd med den. Har strikket den i Bris! Så nå er det nesten slutt på garnet jeg kjøpte i Svinndal. Og jeg er helt sikker på at jeg må ha mer. Garnet er nydelig å strikke med og resultatet er mykt og veldig behagelig!tirsdag 20. januar 2009
Mitt blide åsyn skyldes kanskje en ny hals!
Ble så fornøyd med den. Har strikket den i Bris! Så nå er det nesten slutt på garnet jeg kjøpte i Svinndal. Og jeg er helt sikker på at jeg må ha mer. Garnet er nydelig å strikke med og resultatet er mykt og veldig behagelig!I dag har jeg fått 2 awards!
Den ene fikk jeg av http://torilhblogg.blogspot.com/
Og den andre kom fra http://iloapp.anjahsh.no/blog/blogg?Home Det er alltid hyggelig å finne en kommentar i bloggen om at noen vil gi en utmerkelse!
Hyggelig at noen leser bloggen min og finner den verdig! Jeg lover å gi de videre, men det må jeg få gjøre litt senere!
Uansett! Tusen takk til dere begge!!
fredag 16. januar 2009
Har fått award i dag!
Denne kom fra http://tinoshobbykrok.blogspot.com/. Den ble jeg veldig glad for. Tusen takk!!Har så mange jeg kunne gitt den videre til, men i dag plukker jeg ut;
http://britthelen.blogspot.com/. Hun syr og strikker mange fine ting.
Og http://sommerfuglensverden.blogspot.com/. Sommerfuglen var min julekalendervenn. Hun bor for tiden utenlands og studerer. Alikevel har hun tid til å holde på med mye på hobbyfronten. Syns det er imponerende alt hun får tid til.
tirsdag 13. januar 2009
lørdag 10. januar 2009
Januarsokkene.
fredag 9. januar 2009
Pulsvarmere igjen!
mandag 5. januar 2009
Bilder fra en søndag på isen.
lørdag 3. januar 2009
Ble mange nye i lista over blogger jeg besøker.
Takket være partyet hos Muffin dumpet jeg bort i mange nye blogger! Syns jeg stadig finner noen nye når jeg leser oppdaterte blogger på hobbyboden, men som sagt i går ble det mange nye i leselista mi!
Og så mange morsomme hilsener på en kveld. Ja, dette var moro!
I dag skal jeg strikke litt på januarskjerfet i alongen for skjerf og halser. Rydde litt før vi får gjester og bare kose meg.
På fredag var jeg på NAV for å søke ledighetstrygd!!! Er permitert fra jobben min fra desember i fjor. Det var en ny opplevelse. Lenge siden jeg sto i kø for å søke nytt arbeid!
Nå er det jo ikke sikkert at permisjonen varer så lenge, kanskje tar oppdragsmengden seg opp igjen bare vi kommer i gang etter julen? Men akkurat nå er det altså ikke behov for meg på kontoret. Jobben min er tilknyttet byggebransjen, så ting er litt usikkert akkurat nå.
Etter et par veldig kalde dager her i Moss, -12 i går, er det igjen blitt mildt. Satt faktisk akkurat ute i solveggen og koste meg litt. Ja, sånn er det når man fremdeles røyker! Da oppdager man at på verandaen, med sola rett inn, er det nesten vårstemning! Og det i januar!!
Men det varer nok ikke så lenge. Må nok vente noen få måneder til før våren banker på!
Enn så lenge får vi nye dagene som de er, om de har mange kuldegrader eller er milde og fine.
Og så mange morsomme hilsener på en kveld. Ja, dette var moro!
I dag skal jeg strikke litt på januarskjerfet i alongen for skjerf og halser. Rydde litt før vi får gjester og bare kose meg.
På fredag var jeg på NAV for å søke ledighetstrygd!!! Er permitert fra jobben min fra desember i fjor. Det var en ny opplevelse. Lenge siden jeg sto i kø for å søke nytt arbeid!
Nå er det jo ikke sikkert at permisjonen varer så lenge, kanskje tar oppdragsmengden seg opp igjen bare vi kommer i gang etter julen? Men akkurat nå er det altså ikke behov for meg på kontoret. Jobben min er tilknyttet byggebransjen, så ting er litt usikkert akkurat nå.
Etter et par veldig kalde dager her i Moss, -12 i går, er det igjen blitt mildt. Satt faktisk akkurat ute i solveggen og koste meg litt. Ja, sånn er det når man fremdeles røyker! Da oppdager man at på verandaen, med sola rett inn, er det nesten vårstemning! Og det i januar!!
Men det varer nok ikke så lenge. Må nok vente noen få måneder til før våren banker på!
Enn så lenge får vi nye dagene som de er, om de har mange kuldegrader eller er milde og fine.
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Nettbutikk. Garn og strikking.
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...
-
Smuleblogg deler oppskrift på superenkle babyvotter uten tommel.
-
Ser at riktig mange har vært inne på bloggen og sett på disse pulsvarmerne...og her kommer oppskriften! De blir finest, syns jeg, når...
-
På Anitas kreative side finner du oppskrift på nyfødt- luer. Og kanskje har du lyst til å strikke luer til Leger uten Grenser?