Jeg sender påminnelser om klubbkvelder til alle jentene i mandagsklubben hver mandag og blogger litt om hva vi gjør. Som takk fikk jeg denne!!onsdag 17. desember 2008
Er jeg ikke heldig!?
Jeg sender påminnelser om klubbkvelder til alle jentene i mandagsklubben hver mandag og blogger litt om hva vi gjør. Som takk fikk jeg denne!!fredag 12. desember 2008
Votter til Eileen.
tirsdag 9. desember 2008
9. luke er åpnet.
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Nettbutikk. Garn og strikking.
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...
-
Smuleblogg deler oppskrift på superenkle babyvotter uten tommel.
-
Ser at riktig mange har vært inne på bloggen og sett på disse pulsvarmerne...og her kommer oppskriften! De blir finest, syns jeg, når...
-
På Anitas kreative side finner du oppskrift på nyfødt- luer. Og kanskje har du lyst til å strikke luer til Leger uten Grenser?








