De store gutta får sjokolade og skrapeloddkalendere, mens jeg og Eileen har pakkekalender.mandag 1. desember 2008
1. luke er åpnet.
En fin bit stoff. Er ikke helt sikker på hva jeg skal lage av den, men på tirsdag tror jeg at jeg skal få tid til å sette meg ved symaskinen og da er det ikke umulig at den blir omvandlet til noe fint!Takk til Sommerfuglen for denne og adventskalenderen. Gleder meg masse til å åpne hver pakke helt frem til jul.
Det har jeg nok ikke gjort siden jeg var liten.
Hvite adventslys i år.
Eileen var med på messa.
lørdag 29. november 2008
Bordet mitt.
Det ble ganske fullt, ja!Husflidslaget i Moss har et fantastisk sted å ha sine messer. Det gamle huset på Torderød er vakkert med sine lysekroner og flotte dører, tapeter og interiør forøvrig. Stedet er pyntet med adventslys og flere juletrær.
Det er et populært sted å besøke før jul og det er mange trofaste gjengangere som kommer hvert år. Her selges det både håndarbeider og julebakst i massevis.
Jeg håper at jeg får være med på dette flere ganger. Har kost meg i hele dag. Både kjente og ukjente har slått av en prat. En god del av varene mine er blitt med nye eiere hjem. Både sokker, vesker og noen smykker har blitt borte fra bordet mitt! Veldig moro.
I morgen er det på`n igjen, og det ser jeg frem til allerede!
Så mye fint.
fredag 28. november 2008
Så er alt ferdig. Rekker ikke å lage noe mer.
Selv om jeg hadde ganske mye liggende ferdig fra før,er jeg nesten litt overveldet over hvor mye jeg har klart å få ferdig siden 4. november. Her har pinner og filtenåler gått varme i hele november!Skal bli deilig å begynne å tenke litt jul og ikke minst rengjøring. Nesten hver ledige stund har vært utnyttet til håndarbeid!
Siden jeg ikke har noen peiling på hva som selger, har jeg laget mye forskjellig. Det også, selvfølgelig for at jeg ikke skulle bli lei. Alltid gøy å begynne på noe nytt!
Men vesker, sokker, skjerf og en del julepynt er det en del av!
Nå gleder jeg meg veldig til å få priset-( det har jeg ventet lenge med, veldig usikker på hva jeg skal ta). Men alle tingene har fått merkelapper og alt er presset og tråder er festet!
Så får vi bare se da!
Varene skal stilles ut i ettermiddag og lørdag og søndag er messa i gang på Torderød.
Ønsk meg lykke til!
Smykke.
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Nettbutikk. Garn og strikking.
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...
-
Smuleblogg deler oppskrift på superenkle babyvotter uten tommel.
-
Ser at riktig mange har vært inne på bloggen og sett på disse pulsvarmerne...og her kommer oppskriften! De blir finest, syns jeg, når...
-
På Anitas kreative side finner du oppskrift på nyfødt- luer. Og kanskje har du lyst til å strikke luer til Leger uten Grenser?





