tirsdag 16. september 2008

søndag 7. september 2008

Se hva jeg har fått!!

Så moro å motta en utmerkelse!! Og attpå til få den av englekyss!! Anbefaler dere en tur innom hennes blogg, dersom dere ikke allerede har vært der!!
http://englekyss.blogspot.com/ Tusen takk, igjen!!

lørdag 6. september 2008

1. sjal er nesten ferdig

Mangler å sy inn tråder, pyntes med bånd og så skal det være en heklet blomst i hver ende!
Hekler sjal til mine nieser som skal være brudepiker i slutten av måneden.
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=88&d_id=8&lang=no

Har ryddet litt!

Og slik ser det ut i hyllene nå. Masse garn er sortert etter rester og hele nøster. Fant masse jeg ikke husket at jeg hadde!

Nettbutikk. Garn og strikking.

Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...