Her er hun i sving med hoggjernet for å lage navnskilt til dukkestua og hytta! Etterpå ble bokstavene malt og skiltet lakket! Godt jobba!!torsdag 10. juli 2008
Frøken Fryd har vært på hytta hos farmor og farfar.
Her er hun i sving med hoggjernet for å lage navnskilt til dukkestua og hytta! Etterpå ble bokstavene malt og skiltet lakket! Godt jobba!!Skipper i dyp konsentrasjon.
fredag 4. juli 2008
fredag 27. juni 2008
Garnmysteriet.
torsdag 26. juni 2008
tirsdag 24. juni 2008
tirsdag 17. juni 2008
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Nettbutikk. Garn og strikking.
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...
-
Smuleblogg deler oppskrift på superenkle babyvotter uten tommel.
-
Ser at riktig mange har vært inne på bloggen og sett på disse pulsvarmerne...og her kommer oppskriften! De blir finest, syns jeg, når...
-
På Anitas kreative side finner du oppskrift på nyfødt- luer. Og kanskje har du lyst til å strikke luer til Leger uten Grenser?

