tirsdag 29. april 2008

Denne ble jeg ferdig med på turen


Syns den ble veldig fin!

Pulsvarmere strikket i Tyrkia

Ikke at det var behov for dem, men Frøken Fryd hadde med seg strikketøy. Hun har strikket og montert dem selv. Nå skal de kanskje pyntes litt.

Nettbutikk. Garn og strikking.

Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...